Poradnik marketingowy dla nowych firm

Najnowszy marketingowy artykuł "Poradnik marketingowy dla nowych firm" wyszedł mi przydługi... znaczy obszerny. Zamiast więc dodać go we wpisie (choć pewnie nie zmieściłby się w limicie znaków) tym razem zapraszam na artykuł na blogu.


Artykuł to skondensowany niezbędnik dla każdego planującego i otwierającego własną firmę. Praktyczny przewodnik po podstawach marketingu i tego od czego należy zacząć. Jeśli jednak już prowadzisz to myślę, że warto, żebyś też się z nim zapoznał i upewnił się, że wszystko z listy masz już odhaczone.


W artykule proponuję też darmową pomoc z utworzeniem i/lub optymalizacją Profilu Firmy w Google - to także propozycja dla Ciebie. Jeśli chcesz otrzymać ode mnie takie bezpłatne wsparcie to napisz do mnie.


Wracając do dzisiejszego artykułu to w praktyczny sposób tłumaczę:

  • czym są segmenty klientów i grupy docelowe

  • dlaczego Twoja firma potrzebuje stronę www

  • jak zadbać o widoczność w Google

  • jak wybrać odpowiednie media społecznościowe

  • jak zbierać opinie i rekomendacje

  • jak i dlaczego prowadzić choćby najprostszą analitykę (w postaci rozmowy z klientami)


======

Tag do obserwowania/czarnolistowania: #marketingwprostychslowach

Jeśli uważasz ten artykuł za przydatny to bardzo mi pomożesz, jeśli wyślesz go do kogoś komu może się on przydać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Możesz też otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach na maila, zapisując się na newsletter. Dodatkowo w każdym mailu prezentuję narzędzie, z którego sam korzystam:

http://www.rozacki.com/newsletter


#marketing #wlasnafirma #biznes #dzialalnoscgospodarcza

Rozacki

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować