Pochwale się moją pierwsza poważną realizacją montażu i czołówką (a także trochę koncept klamry)
Był to projekt "Dziewczyny z sąsiedztwa" robiony dla marki Showroom.pl przez Agencję Słucham (jeśli dostaniecie alert z Brand24 to pozdrawiam :D) z Asią Okuniewską. Poważna sprawa i pierwszy klient korporacyjny.
Pomysł był taki - wywiady Asi z ciekawymi osobami + kody promocyjne zaszyte w treści podkastu (więc trzeba było posłuchać dokładnie odcinek, bo nie wiadomo było kiedy się taki kod pojawi - a zniżka była dosyć ciekawa).
Pamiętam, że wtedy zrozumiałem o co chodzi z Asią i jej sposobem nawijania - sposób nie do podrobienia, a jednocześnie strzela takim ładunkiem emocjonalnym, że nic dziwnego że to działa + na prawdę wartościowa treść.
Polecam posłuchać szczególnie to wydanie: https://open.spotify.com/episode/2D8lptDiUbKxk3zEVOJtce z Red Lipstick Monster i zwrócenie uwagi na końcowy montaż a la telewizyjny, kiedy "lecą" napisy końcowe, ale program defacto nadal trwa (taki koncept zerżnięty z telewizyjnych końcówek, ale jak to działa).
Jak to się stało, że projekt został ucięty? Pandemia :(, ale kto wie? Może kiedyś będzie kontynuacja?
Zapraszam do odsłuchu!

Zaloguj się aby komentować