No to jak już tutaj jestem to być może warto dodać coś od siebie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pracuję w CANAL+ od kilku lat, właśnie siedzę w robocie i nie mam klientów - jeżeli macie jakieś pytania techniczne, w których mógłbym Wam pomóc, bądź po prostu chcecie pop@#$lić o głupotach w TV, to ta nitka jest od tego ( ͡o ͜ʖ ͡o)
#canalplus #telewizja #gownowpis
wstreczyciel

@MocarnyKabaczek W nowej umowie którą mam od zeszłego roku rzuciła mi się w oczy jakaś absurdalna cena abonamentu jaka zaczyna obowiązywać po upłynięciu określonej umową ilości miesięcy w wypadku. Każdy teraz dostaje coś takiego? A może to dla wybranych? Ja po pierwszej rozmowie w sprawie przedłużenia nie odbierałem przez następne 2-3 miesiące.

le_banana

@MocarnyKabaczek

Siemka.

Czemu canalplus ma ciągle tyle stacjonarnych punktów do podpisywania umów na kablówkę, skoro można taniej (tak mi się wydaje) samemu sobie to ogarnąć przez neta i zrezygnować w każdej chwili? Rozumiem, że jeszcze jakieś inne kanały macie w pakietach, ale chyba rozwój usług streamingowych całkowicie zabije wam stary model biznesowy. Sam się na tym nie znam, jedynie co mogę przypuszczać, że takie umowy obecnie podpisują głównie ludzie starej daty ( choć ja sam wg niektórych do młodych już się nie zaliczam )

kowalski_2022

@MocarnyKabaczek Pewnie to akurat nie do Ciebie... ale prosz: aplikacja streamingowa, wzięty test - nie będzie kontynuacji. Bo w porównaniu z amazonem, netflixem i disneyem - to jest najgorsza aplikacja. Teoria robocza - wiadomo: Francuzi. Potwierdzisz, zaprzeczysz, dopowiesz?

MocarnyKabaczek

@wstreczyciel nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie, więc jak nie będzie OK, to poprawię - każda umowa zawierana jest na konkretny okres - 12,15 bądź 24 miesiące. Jeżeli podpisujesz umowę na cenę X, to obowiązuje ona tylko w przypadku ww. okresu. Po nim, cena ulega zmianie na wyższą, bo przestaje obowiązywać okres na który się ugadywałeś. Każdy abonent tak ma. PROTIP: Polecam załatwiać sprawy w salonach. Żeby móc tu pracować, musiałem przejść 8 egzaminów wstępnych, i co chwila przechodzę kolejne. Większe prawdopodobieństwo, że będziesz zadowolony. Dodatkowo - jak coś pójdzie nie tak, wiesz gdzie danego konsultanta znaleźć; nie odbijasz się od infolinii.

MocarnyKabaczek

@le_banana Dopóki nie zacząłem tutaj pracować kilka lat temu, też tak sądziłem - wieściłem upadek tv satelitarnej Przekrój klientów jest ogromny. Oczywiście, lwią część stanowią osoby powyżej 30 rż, ale zdziwiłbyś się, ilu młodych <25 rż przychodzi podpisywać Ja, doświadczony pracą tutaj, zawsze wszystko załatwiam samemu - ale wiele osób potrzebuje podpowiedzi, bądź po prostu opieki profesjonalisty, bo sami nie mają głowy do tego żeby wszystko w swojej umowie zrozumieć. Od tego są takie chłopki jak ja - objaśniam, instruuję, podpisuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)

EDIT: dodatkowo firma promuje swoją platformę streamingową CANAL+ Online. Firma istotnie próbuje dopasować się do wymagań rynkowych, ale robi to na swoją modłę. Wygląda to póki co bardzo cacy, biorąc pod uwagę że pamiętam, jak to wyglądało na początku.

MocarnyKabaczek

@kowalski_2022 Używam dość często, mi się podoba. Na pewno na pierwszy ogień leci ogrom kolekcji VOD (sam nie mam telewizji w domu, szewc bez butów chodzi ), oraz ogólna dostępność kanałów Live/VOD. Niestety, bywa też dużo problemów technicznych, co chyba najbardziej boli w użytkowaniu ww.; odkąd odbył się start C+Online, te bugi były i cały czas niestety są. Sama aplikacja moim zdaniem jest genialna, ale potrzebuje szlifów. Na pewno bardzo fajnie ta apka wypada w momencie, gdy masz umowę satelitarną - bo wówczas masz dostęp do C+O za darmo w ramach abonamentu

le_banana

@MocarnyKabaczek Dlatego pisałem, że się na tym nie znam Chyba za bardzo na to wszystko patrzę z mojej perspektywy. Wygląda wiec na to, że klasyczna telewizja nadal trzyma się mocno.

Sam do canal+ wrócę za jakiś czas na chwilkę, jak się zaczną play offy w NBA Fajnie, że macie to w ofercie. Ze sportu w zasadzie to jedyna rzecz, którą uwielbiam oglądać

wstreczyciel

@MocarnyKabaczek


Po nim, cena ulega zmianie na wyższą, bo przestaje obowiązywać okres na który się ugadywałeś.


Wcześniej wyższa cena po okresie umownym nie rzucała mi się aż tak w oczy. Teraz mam jakieś 110 w okresie umownym i ze 160 (a może 180?) po okresie umownym. Rozumiem, że te 50-70 PLN róznicy to różne zniżki jakie obowiązują do końca 24 miesiąca umowy. Wcześniej różnica to było z 10PLN czyli przez te wszystkie lata kiepskie zniżki dostawałem.

MocarnyKabaczek

@le_banana Mam vouchery do C+ Online jak będziesz potrzebował, są za 3 dychy i masz dostęp na miesiąc. Ale to tam nawiasem mówiąc, jak coś to uderzaj ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽

kowalski_2022

@MocarnyKabaczek My akurat mamy kablówki ze 100 kanałów, w tym Ale Kino, Planete i jeszcze tam jakieś z Waszej oferty streamingowej (tej "testowej"). Tak, doceniam Canal+ bodajże Film i Premium których w kablu nie mam - ALE równocześnie mam pozostałe 3 aplikacje o których wspomniałem.

I na tym tle nie zamierzam płacić za czwartą, która tak na pierwszy ogień - w ogóle nie pamięta, oglądanie czego przerwałem - a często w trakcie pracy potrafi zawiesić film i wywalić jakieś komunikaty o błędzie sieciowym - czego nie robi żadna z pozostałych.

Jasne - jak komuś odpowiada ogólna oferta - w tym kanałów sportowych (my wolimy ofertę eurosportu akurat) to może być dobra propozycja. Tego nie neguję.

Zastanawia mnie tylko jak taki potentat może startować (u nas) z no nie do końca dopracowaną aplikacją. No ale jak pisałem - to już nie pytanie konkretnie do Ciebie

le_banana

@MocarnyKabaczek Jak nie zapomnę i oferta będzie nadal aktualna w kwietniu, to być może skorzystam

Zaloguj się aby komentować