Jakiś czas temu wyszedł Red Kit do Wiedźmina 3 - narzędzie deweloperskie do tworzenia lokacji, postaci, dialogów z assetów z gry z całego toku produkcji zebranych w jednym miejscu.


Szukając ciekawych modów trafiłem na taką informację.

Pewni użytkownicy zaczęli grzebać w plikach i znaleźli tam wiele informacji. Na przykład tego, że pierwotnie Wiedźmin 3 miał nazywać się Czas Miecza i Topora, a questy, które znamy dzisiaj były znacznie rozbudowane a do niektórych rozszerzeń są nawet dostępne opcje dialogowe, które finalnie nie trafiły do gry. Na przykład miejscówka treningu Ciri miała wyglądać inaczej, mieliśmy mieć dodatkowe opcje dialogowe z Vesemirem w samym prologu i w drodze do Białego Sadu. Ponoć w założeniach sam wątek fabularny miał mieć ok. 150h


Sam dopiero zaczynam czytać ten dokument więc nie znam wszystkiego a wam nie będę spoilerować - twórcy się przyłożyli i to co znaleźli w kodzie i plikach red kita przełożyli na prawie 600 stronicowego PDF'a.


https://archive.org/details/the-witcher-what-lies-unseen-volume-1-a-time-of-sword-and-axe


#gry #wiedzmin

Komentarze (2)

PanNiepoprawny

Też słyszałem skoro o przyciętych questach

Quassar

No takie narzędzie pozwalają na niezłą rozbudowe gry fanboyom więc można sie w niedalekim czasie spodziewać wysypu fajnych modów/DLC przez graczy.

Zaloguj się aby komentować