Nie mogę sobie poradzić z pewną rzeczą w Godot4. Mam stworzoną scenę, która reprezentuje dowolną postać. Składa się z AnimatedSprite2D, kolizji, nawigacji i tego typu rzeczy. Chciałem, aby SpriteFrames ustawiało się na poziomie sceny z poziomem. Użyłem więc:


@export var sprite: SpriteFrames


i ustawiam .frames w ready. Ale edytor mi się cały czas pluje, że AnimatedSprite2D potrzebuje SpriteFrames na poziomie sceny postaci. W sumie logiczne bo skąd ma wiedzieć, że ustawiam to w ready. Jest jakiś inny sposób aby to zrobić? Tak aby powiedzieć, że parametr dla AnimatedSprite2D ustawia się na poziomie głównego węzła (rodzic w tym przypadku)?


Bo przez to nie mam podglądu w edytorze


#godotengine

ba769426-adab-4c37-a42e-840e7d98ee60

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować