Komentarze (7)

Jeszcze teraz trochę pozmieniałem ustawienia animacji dla tego licznika obrażeń, żeby nie wychodził z samej ziemi a bardziej ze środka postaci, wygląda imo lepiej

Komentarz usunięty

@UmytaPacha to nie była "zmiana kierunku" - tylko kolizja kamery z obiektami - w unrealu kamera postaci działa tak, że jak natrafi na jakiś obiekt z kolizją to się przybliża do postaci - tu wystarczy ustawić im w kolizji, żeby ignorowały kamerę. także odpowiadam - większość obiektów na mapie już tego nie powoduje

Komentarz usunięty

@UmytaPacha niektóre rzeczy nadal to powodują (np. drzwi bo im nie pozmieniałem i samochody, bo żeby zmieniać z czym dany obiekt może kolidować musi być profil ustawień kolizji jako custom, auta mają ten profil jako vehicle i boje się im zmieniać, żeby nie zepsuć xd)

@maly_ludek_lego słuszne i zbawienne

myślę, że z tymi efektami gra się przyjemniej niż bez (btw, Halyna miała strasznie niezgraną z dźwiękem animację ataku, więc to jeszcze teraz na szybko poprawiłem)

Zaloguj się aby komentować