#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev #unrealengine

Dev update: zrobiłem zajefajną optymalizację, mianowicie wnętrza budynków i lokacje poza Sieradzem są wstawione na mapę jako coś co sie nazywa Level Instance (czyli level w levelu), do tej pory one były zawsze załawane, ale zrobiłem tak, żeby ładowały się dopiero, gdy są potrzebne

Komentarze (5)

owczareknietrzymryjski

@MrGerwant użycie ramu spadło do 6GB? #pdk

MrGerwant

@owczareknietrzymryjski Akurat jest 1,8 GB w edytorze, standalone może być mniej

ErwinoRommelo

@owczareknietrzymryjski a ty cos taki chytry na ten ram?

owczareknietrzymryjski

@ErwinoRommelo chytry bo karta graficzna w lapku współdzieli go na pamięć dla siebie xD

ErwinoRommelo

@owczareknietrzymryjski xd to bedzie zaciety pojedynek, czy pierwsze siadzie grafika w thinkpadzie czy twoja psycha, a na koncu jest moj niesamowity voiceacting wiec warto

Zaloguj się aby komentować