SuperSzturmowiec★GURUw Motocykle2025-01-21T21:38:52+01:005https://www.youtube.com/watch?v=Fz_GLQferyE #motocykle53Udostępnij
starszy_mechanik2025-01-21T21:57:09+01:002W końcu przesiądziesz się na prawdziwe moto z tego piździka?
SuperSzturmowiec2025-01-22T12:39:53+01:000@starszy_mechanik jak juz to na Forza 750 żeby nie dmuchało xD