Komentarze (4)
Moim zdaniem jest w nich za mało biegów na mieszane trasy. Osobiście stawiałbym na pewno w napęd 2x10 albo 2x11. Przy mniejszych zakresach zawsze mi brakowało albo siły pod górę, albo rozpędu z górki, a odkąd przesiadłem się na dwa blaty z przodu, to się zacząłem zastanawiać po co mi był ten trzeci xD
@Borsuk_z_boru teraz standardem sa raczej 1x10 1x12 napędy
@petii może i tak, ale nie koniecznie to dobrze dla użytkownika. Nie zjeździłem wielu modeli, w sumie na 1×12 jeździłem tylko raz, ale na razie uważam, że 2x? jest zawsze na plus, choćby ze względu na mniejsze przekoszenie łańcucha i przez to mniejsze zużycie łańcucha i zębatek. Poza tym przełożenia to kwestia indywidualna, ale jeśli autor myśli, że kiedykolwiek pojedzie tym z bagażem, to też skłaniałbym się do 2 blatów z przodu, coby jak trafi podjazdy 8-10% na Mazurach to nie było to katorgą. Nie wspominam o górach
Zaloguj się aby komentować
To zależy, jak chcesz sobie jeździć tak do 50 km, to lepiej crossowy, albo jak większość będziesz jeździł po lesie. Jak chcesz większe odległości to lepszy Gravel. No i raczej bym szedł w lepszą grupę, miałem gravela na clarisie i po roku się go pozbyłem, podjazdy były na nim dość ciężkie, a mechaniczne hamulce takie sobie.
Jak chcesz jeździć głównie po asfalcie, to polecam raczej szosę endurance na Shimano 105 i zmianę opon na takie z bieżnikiem, albo w ogóle kupno all roada