#esp32 #iot #programowanie #elektronika


Generator kodu do blynk - instalujesz apke w telefonie, wybierasz płytkę i blynk przysyła Ci na maila gotowy kod, wrzucasz przez arduino ide masz za grosze automatykę gotową.


#smarthome


https://examples.blynk.cc/?board=ESP32&shield=ESP32%20WiFi&example=GettingStarted%2FGetData


/*************************************************************


You can use this sketch as a debug tool that prints all incoming values


sent by a widget connected to a Virtual Pin 1 in the Blynk App.


App dashboard setup:


Slider widget (0...100) on V1


*************************************************************/


/* Fill-in information from Blynk Device Info here */


#define BLYNK_TEMPLATE_ID "TMPxxxxxx"


#define BLYNK_TEMPLATE_NAME "Device"


#define BLYNK_AUTH_TOKEN "YourAuthToken"


/* Comment this out to disable prints and save space */


#define BLYNK_PRINT Serial


#include <WiFi.h>


#include <WiFiClient.h>


#include <BlynkSimpleEsp32.h>


// Your WiFi credentials.


// Set password to "" for open networks.


char ssid[] = "YourNetworkName";


char pass[] = "YourPassword";


// This function will be called every time Slider Widget


// in Blynk app writes values to the Virtual Pin 1


BLYNK_WRITE(V1)


{


int pinValue = param.asInt(); // assigning incoming value from pin V1 to a variable


// You can also use:


// String i = param.asStr();


// double d = param.asDouble();


Serial.print("V1 Slider value is: ");


Serial.println(pinValue);


}


void setup()


{


// Debug console


Serial.begin(115200);


Blynk.begin(BLYNK_AUTH_TOKEN, ssid, pass);


// You can also specify server:


//Blynk.begin(BLYNK_AUTH_TOKEN, ssid, pass, "blynk.cloud", 80);


//Blynk.begin(BLYNK_AUTH_TOKEN, ssid, pass, IPAddress(192,168,1,100), 8080);


}


void loop()


{


Blynk.run();


}

Komentarze (3)

Gitler

Nienawidze tego gówna. Używam tego tylko dlatego że klient tak chciał. Liba od blynka nie jest przystosowana do tego żeby używać jej w programach składających się z kilku plików bo jej plik nagłówkowy zawiera zmienne globalne i trzeba robić cyrki z przerabianiem jej.

cec

@Gitler a nie można utworzyć pliku c/cpp, który będzie interfejsem i jako jedyny ją zaincluduje?

Gitler

@cec załatwiłem to tak że zmieniłem plik nagłówkowy biblioteki tak żeby ustawiał te obiekty jako extern, a następnie inicjalizuje je w mainie. Ale każda aktualizacja/ponowne zaciągnięcie sprawia że trzeba tą czynność powtarzać

Zaloguj się aby komentować