Ej, bo tak sobie patrzę na #pilkanozna i minęły wieki od kiedy byłem na bieżąco z wszystkimi zasadami.


Jeśli ktoś (zawodnik A) chce kopnąć piłkę i typ zza niego (zawodnik B) kompletnie niewidziany, włoży mu nogę pomiędzy noge A i piłkę i w rezultacie A kopnie B w łapsko, to jest faul czy nie? A jeśli tak to w sumie czyj?


#kiciochpyta

Statyczny_Stefek userbar

Komentarze (5)

Gustawff

Zależy czy zrobi to "nakładką".

TheLikatesy

@Statyczny_Stefek to zależy, przewinienie to nie tylko sam 'akt popełniony', w ocenie przewinienia sędzia uwzględnia np. czynniki takie jak nieostrożność, nierozważność, użycie nieproporcjonalnej siły itd.

Statyczny_Stefek

@TheLikatesy no powiedzmy że chcę wybić pilkę w cholerę daleko, więc kopię ją na pełnej. I w momencie gdy ja już jestem w trakcie kopnięcia typ z tylu zasłania mi swoją łydką piłkę i dostaje kopa z całej pety w tę łydkę. Ja nie zrobiłem tego celowo, nie mogłem go widzieć kątem oka - po prostu wbiegł zza mnie i wsunął łapsko, i dostał kopa.


Moja wina?

utede

@Statyczny_Stefek tak, faul

TheLikatesy

@Statyczny_Stefek w takiej sytuacji to ty popełniasz faul

Zaloguj się aby komentować