Dzis jakis zlot naukowców w nocy czy coś. Ale nie ma tego złego i tak wyjebane jaja w robocie. Byle do północy i weekend P.S Żona czeka pod kocykiem w domu #heheszki #pdk #gownowpis @bori

Dzis jakis zlot naukowców w nocy czy coś. Ale nie ma tego złego i tak wyjebane jaja w robocie. Byle do północy i weekend P.S Żona czeka pod kocykiem w domu #heheszki #pdk #gownowpis @bori

@bzyk260 co to za czołg?
@roadie Taki “wózek widłowy” do wożenia pustych kontenerów marki Hyster. Ten akurat prototyp hybrydowy elektryczno-wodorowy

@bzyk260 fajna robota, a radyjko masz?
@roadie oczywiscie radyjko Kenwooda z BT itd. Taka robota zeby tą maszynę zepsuć (; psuje i jeszcze za to płacą 😀
@bzyk260 a ciężko dostać taką robotę? trzeba jakieś papiery mieć?
@roadie Powiem tak. Dla tej firmy jako Test driver pracują 2 osoby w Europie w tym ja. Na ten wózek ze zdjęcia wystarczy certyfikat na wózki widłowe. Jeżdżę też Reachstackerem do przewożenia kontenerów o udźwigu do 52 ton. One pracują w stoczniach i portach itp. ale na RS jest inny certyfikat. Kurs trwa od 2-5 dni i jest dość kosztowny, z tego co wiem około 2 tysiące euro. Dokładnie nie wiem bo certyfikaty robiła mi firma. Myślę że jeśli zdobędziesz certyfikaty i mieszkasz w pobliżu portów to praca by się znalazła (;
@bzyk260 o kurde no to ciekawa sprawa. A jak wyglądają testy takiego sprzętu? Jeździsz i rozwalasz?
@roadie Jeżdżę i przewożę kontenery w te i z powrotem tak naprawdę więc wydaje się nudne. Jednak że testuję tylko prototypy to ciągle się coś w nich psuje podczas np. długiej jazdy z dużym obciążeniem. Potrafi stracić łączność z całym battery packiem i czasem jest unieruchomiony totalnie. Problemy z ciśnieniem w systemie wodorowym i przestaje działać. Skrzynia biegów sprawiała problemy również. Często są to glitche w oprogramowaniu które potem naprawiają choć mechaniczne usterki też bywają. Moim zadaniem jest opisać sytuację w jakiej pojawił się błąd, zapisać kody błędów do raportu, zauważenie jakichś dziwnych zachowań i rozmowa z inżynierami i mechanikami o tych problemach. Oczywiscie w wózku są loggery zapisujące wszystkie dane. Potem oni dochodzą do powodu problemu i próbują go rozwiązać co często sie nie udaje tak szybko i muszę się postarać wywołać jeszcze raz dany problem. Czasem coś naprawia softwareowo a inna rzecz się wykrzacza. Dużo problemów z elektryką, wysokim(700V)/niskim napięciem, czujnikami, czasem jakiś wyciek naprawie z hydrauliki. Oczywiscie dbanie o poziomy płynów chłodniczych, hydraulicznych itd. Tankowanie wodoru to też moje zadanie czasem. Ogolnie tego typu rzeczy (:
@bzyk260 zajebiscie ciekawe! dzięki za tak obszerne info
Zaloguj się aby komentować