Dev Diary: Pasek many dalej nie działa, ale dodałem efekt wizualny i dźwiękowy przy dostawaniu obrażeń i obracanie kamery, bo ulice są pod róznym kątem. Na koniec w filmiku pokazuję jak się prezentuje na mapie fabryka Ytonga https://youtu.be/ev6JB1n9yrs #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #sztukadlasprawiedliwych #grysprawiedliwe #gamedev
DiscoKhan

@MrGerwant to zbliżenie na bandziocha pod koniec xd


Zaś Ytong wygląda bardzo sprawiedliwie.

MrGerwant

@DiscoKhan nwm czemu się tak robi, budynki mają ustawione ignorowanie kolizji z kamerą, więc nie powinno (Edit: te bloczki akurat nie dziedziczą od budynków ale przy budykanch dzieje się to samo, pomimo takich ustawień)

DiscoKhan

@MrGerwant a czy kamera ma włączone ignorowanie kolizji z budynkami też? xd


Ale to chyba do tego trzeba już mieć ogarniętą transparentność przy kontaktach itp.

MrGerwant

@DiscoKhan Kamera nie ma własnych ustawień fizyki, tylko same obiekty mogą ją blokować albo ignorować

MrGerwant

Jednak budynki miały "block all", zmieniłem na custom i ustawiłem na ignorowanie "visibility" i "camera" i teraz nie robi zbliżenia na bebzon bohatera

DiscoKhan

@MrGerwant no i nais, fajnie że szybko poszło.

MrGerwant

@DiscoKhan Naprawiłem też pasek many, zobacz komentarz niżej. okazało się, że te wartości trzeba ustawiać w funkcji BeginPlay() a nie w konstruktorze

MrGerwant

@DiscoKhan jak pasek wkurwa się zapełnia to jest żółty, więc raczej odwrócona Kolumbia

DiscoKhan

@MrGerwant manę daj na fioletowo i się ją będzie denaturatem uzupełniać xD

DexterFromLab

@MrGerwant będzie to gra sprawiedliwa, ale surowa.q

Zaloguj się aby komentować