Czantoria, góra narciarzy i licznych atrakcji

Polskieszlaki
Czantoria to widokowa góra narciarzy w Beskidzie Śląskim. Oferuje wciąg krzesełkowy na Polanę Stokłosicy, na której znaleźć można również sokolarię. Na szczycie postawiono odpłatną wieżę widokową (już po stronie czeskiej), a nieco za nim odnaleźć można słynną Kolibę z pysznym smażonym serem.
Informacje praktyczne
Wejście czerwony szlaki z dolnej stacji kolei
4 km, około 1.5 godziny
Trasa na naszym blogu: https://www.polskieszlaki.pl/czantoria-w-beskidzie-slaskim.htm
Kolej Czantoria
#polska #podroze #podrozujzhejto #gory #beskidy #zainteresowania #ciekawostki

Komentarze (5)

lukasz-piernikarczyk

Wołam wszystkich zainteresowanych. Jeżeli chcesz być wołany, to napisz o tym w komentarzu. Piszę tylko o pięknych miejscach w Polsce!

@szon_konery @anabel2023 @MG78 @SzaloneWalizki @mateoaka @antekwpodrozy @WObiektywie @places2visit.pl @wposzukiwaniu @motokate @blackrei089

Atarax

@lukasz-piernikarczyk to ta wieża jest czynna? Za każdym razem jak jestem to jest zamknięta

Chociaż jak byłem w grudniu to i tak bym nic nie zobaczył

da5fea94-cfd3-423a-8f12-f92f50212566
4723ecb4-0f41-4143-bf45-5da10bb1101e
lukasz-piernikarczyk

@Atarax weszliśmy bez przeszkód. Co do pogody to też mamy ogromnego pecha. 3 szczyty z korony Gór Polskich i 3 mleka na szczycie

szon_konery

Jak już skompletujemy KGP, weźmiemy się za zdobycie każdego szczytu w Beskidzie Śląskim

Na Czantorii byliśmy kilka lat temu, ale z powodu piekielnego upału wjechaliśmy kolejką. Planowaliśmy zjechać wyciągiem do Poniwca, ale... w tygodniu w czerwcu nie był czynny. Wpadłem na "genialny" pomysł szybszego zejścia po stoku... następny dzień leżeliśmy lecząc naciągnięcia mięśni, skręcenia stawów, oparzenia i udar słoneczny

Starość nie radość...

lukasz-piernikarczyk

@szon_konery szkoda gadać. My też w tym czasie gdy byliśmy na Czantorii zrobiliśmy 3 szczyty w 3 dni. Chyba miesiąc mnie kolana bolały Zresztą do dzisiaj się odzywają