Komentarze (14)

cebulaZrosolu

Kto może ubiegać się o rekompensatę?Nie każdy klient Booking.com ma prawo do rekompensaty. Uprawnione są osoby, które: Złożyły rezerwację w terminie od 1 stycznia 2023 r. do dnia wprowadzenia zmian wynikających z decyzji UOKiK. Nie były prawidłowo poinformowane o statusie dostawcy zakwaterowania. Były uczestnikami programu lojalnościowego Genius lub chcą do niego dołączyć.

FITMADE

@cebulaZrosolu Czego nie rozumiesz? Nie otrzymasz rekompensaty jeżeli robiłeś wczoraj rezerwację lub przed 01.2023.

cebulaZrosolu

@FITMADE a czy czegoś nie rozumiem?


Wstawiłem treść artykułu żeby ludzie nie musieli nabijać wejść

FITMADE

@cebulaZrosolu a co jest złego w "najbijaniu wejść" poruszasz się w internecie bez wchodzenia na strony internetowe?

cebulaZrosolu

@FITMADE wchodzę i kopiuje najważniejsze żeby inni nie musieli.


Taki ze mnie chujek mały :*

roadie

@FITMADE jak ci nie pasuje to zgłosimy za duplikat bo już kilka razy to info było xD I wcale nie trzeba było klikać w linki

FITMADE

@cebulaZrosolu każdy robi to co lubi w życiu. Ale są ciekawsze zajęcia

FITMADE

@roadie bez emocji istnieje życie poza PC a napinasz się jak plandeka na żuku.

roadie

@FITMADE dokładnie, są ciekawsze zajęcia niż spamowanie swoimi artykułami średniej jakości na hejto ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Orzech

@FITMADE To jest Twoja strona?

FITMADE

@Orzech nie to nie jest moja strona

FITMADE

@roadie a gdzie jest informacja ze to moja strona?

roadie

@FITMADE jeśli nie jest twoja to tylko gorzej, bo to świadczy że promujesz te strony za pieniądze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

FITMADE

@roadie zmień szklaną kulę. Za dużo teorii spiskowych

Zaloguj się aby komentować