Zdjęcie w tle
cremmy

cremmy

Praktykant
  • 2wpisy
  • 11komentarzy

Wyobraź tu sobie profil~

Kto by pomyślał, że edytor graficzny będzie najlepszym edytorem poziomów: https://www.youtube.com/watch?v=bc4KIikS-94

Na początku sprite w mojej grze były zapisane jako png + xml (animacje, klatki, specjalne punkty). Potem zacząłem używać Aseprite, więc sprite zapisane było jako wyeksportowany png + xml. Ciągłe eksportowanie stało się jednak nudne, więc napisałem sobie importer plików .aseprite, dzięki czemu wszystkie informacje dodatkowe, takie jak specjalne punkty i hitboxy, mogłem odczytywać bezpośrednio z nich.

Mając już doświadczenie w odczytywaniu różnych informacji z Aseprite, pomyślałem: "skoro i tak planuję wszystkie etapy rysować, to czemu by nie odczytywać wszystkiego co się da bezpośrednio ze źródła"? Jak pomyślałem tak zrobiłem, a efekty widać na filmiku. Póki co najbardziej jestem dumny z konwersji pikselowych wielokątów na "wektorowe"

Ps. Nienawidzę robić GUI, ale ImGUI jest na tyle niestandardowy, że aż znośny.


#platformowki #cpp #imgui #sfml #aseprite

mshl

@cremmy kocham cię

Zaloguj się aby komentować

  1. Wejdź na morele.net

  2. Wejdź w dowolny produkt z wariantami, np. Windows

  3. Przełącz wariant, np. wersję "pro" na "home"

  4. Kliknij "wstecz"

  5. Kliknij "wstecz"

  6. Kliknij "wstecz"

  7. Utknąłeś w nieskończonej pętli morelowej


#cotusiedzieje

Zaloguj się aby komentować