tankowiec_lotusGruba rybaw Broń2023-01-30T19:28:35+01:003W GTA brzmiał inaczej( ͡° ʖ̯ ͡°) https://www.youtube.com/watch?v=g3FGiNRyGqg #bron32Udostępnij
Pouek2023-01-30T20:03:54+01:001Musisz mieć bardzo dużo kabony na naboje żeby sobie tak popierdzieć z tego koleżki
Karvalsky2023-01-30T21:13:26+01:000O shiet, The Matrix Revolutions: https://www.youtube.com/watch?v=jk3Z-MVoUg4