Raporty dotyczące marki fast fashion nie pozostawiają na niej suchej nitki.


"W 2023 roku gigant szybkiej mody Shein był wszędzie. Małe paczki z ultra tanią odzieżą od tysięcy dostawców przemierzały świat w samolotach, do dziesiątek milionów skrzynek pocztowych klientów w 150 krajach. Filmy influencerów „#sheinhaul” reklamowały modne style firmy w mediach społecznościowych, zdobywając miliardy wyświetleń.

[...]

Badacze twierdzą, że praktyki produkcyjne firmy i model biznesowy działający wyłącznie w Internecie wiążą się z natury z wysokimi emisjami, a wykorzystanie oprogramowania AI do katalizowania tych operacji może zwiększyć emisję. Obawy te spotęgował trzeci roczny raport Shein dotyczący zrównoważonego rozwoju, opublikowany pod koniec ubiegłego miesiąca, z którego wynika, że w latach 2022–2023 firma niemal podwoiła emisję dwutlenku węgla."


https://www.youtube.com/watch?v=JMABQCGAdJM


#shein #fastfashion #ochronasrodowiska #dwutlenekwegla #zakupy #moda

d08dd7eb-25db-405c-9b6c-0902598d812b

Komentarze (1)

Villdeo

Dzięki za wrzutkę, bardzo lubię materiały Anny Gemmy

Zaloguj się aby komentować