Może ogarnia ktoś tutaj 3dsmax? Od dawna zabieram się do modelowania i nie mogę się zebrać… próbowałem w blenderze kilka razy i nie ma mogę przełknąć interfejsu. Ogarniam Fusion360 i pomyślałem, ze mógłbym zostać przy produkcie z autodesku, dlatego 3dsmax. W sumie to potrzebowałbym fajnego tutoriala/poradnik na start. Miło by było gdyby ktos podrzucił informacje na start
zdjecie małego durniacza niepowiązane
8cb01efe-9b25-42d3-8e7f-b15cc5882574
ultek

temat stary, ale ja robie przesiadkę właśnie z 3dsmaxa na blendera i nie żałuję ani minuty z tym darmowym softem. 3dsmax to tragedia za ciężkie pieniądze, jedynie co mnie przy nim trzyma to hobbystycznie tyflow.

mogesewybracnikbojestpelnapula

@ultek Próbowałem się przełamać kilka razy do blendera i no nie mogę jakoś, chciałbym zobaczyć jak to wyglada na innym sofcie, jak na innym nie pyknie tez to będzie znaczyć, ze chuj z tym i to nie dla mnie

Rzydokomuna

@mogesewybracnikbojestpelnapula polecam Ci kanał na YT PL_Tutors, koleś tłumaczy bardzo przystępnie wszystko od podstaw, w dodatku po Polsku

mogesewybracnikbojestpelnapula

@Rzydokomuna zobaczę dzisiaj jak wyjdę z kołchozu, dzięki!

ultek

@mogesewybracnikbojestpelnapula ogólnie to w ustawieniach interfejsu da sie ustawić typowe zachowanie viewportu jak w 3dsmaxie/cinemie czy mayce... i wtedy jest dużo łatwiej na początek. reszte i tak robi pamięć mięśniowa po kilku(nastu) h pracy

Zaloguj się aby komentować