Cześć Hejterzy.
Potrzebuję poradny odnośnie internetu domowego. Wynajmuję od gościa kawalerkę, pytałem się go o to czy światłowodu nie mógłby zamontować, niestety się nie zgadza.
Żeby mieć jakikolwiek internet, wziąłem internet domowy od T-mobile + router 5g na kartę (zdecydowałem się na tmobile bo nie mają limitu gb). Problem w tym, że działa tragicznie, wziąłem pakiet z maksymalną przepustowością do 90mb, w rzeczywistości średnio mam 20mb z czego w ciągu dnia prędkość spada do 5mb.
Kolejna sprawa jest taka, że jakoś co 10 - 20 minut router traci połączenie(?). Widać to zwłaszcza gdy korzystam z Xboxa. Tak samo jest poprzez połączenie przewodowe i bezprzewodowe.
Wolny internet jakoś przeżyję ale najbardziej wkurza mnie to losowe rozłączanie sprzętu z internetem. Kombinowałem, zmieniałem ustawienia routera, xboxa itp. nadal to samo.
Zgłaszałem problem do T-mobile ale nic sobie z tego nie robią i po pewnym czasie zaczęli mnie spłaszać historyjkami o „zagłuszarkach” i podobnymi bzdurami.
Miał może ktoś podobny problem? Czy wymiana routera na jakiś inny mogłaby pomóc z rozłączaniem z siecią? Ewentualnie czy mógłbym zrobić coś innego żeby doprowadzić swój internet do ładu?
#internet #tmobile #pytaniedoeksperta #pytanie